next stop, skolan!

hejdär! saknat mej? haha, klart ni har! nu har jag suttit barnvakt med challe, freja&josse. det va rätt kul, fast kvällen slutade med att jag fick sitta&läsa böcker för thindra. men det är ju det jag får betalt för, så why not? efter vi satt barnvakt så drog vi till solexpress&kirra läsk&solkräm. nu har jag elva solkrämer, så det är bara att sola järnet nu, haha. ellerhur?

aja, imorgon ska jag skippa jobbet&gå i skolan istället, med josse. känns som att det var tusentals år sen jag var i skolan, så jag kan nästan erkänna att jag saknar skolan. lite faktiskt. haha.

aja, nu ska jag ta bort sminket&sova, så jag är pigg imorgon.

är det någon av er läsare som ska till club glamour nästa månad förresten? om ni ska det så kan ni ju höra av er.

pussss på er!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0