myskväll med challe

sådärja. nu mår jag mycket bättre, när jag har mat i magen. när jag bloggade tidigare idag så trodde jag att jag var helt frisk, men det var jag inte. efter jag hade gjort inlägget så kände jag att huvudvärken var påväg, så ja. det var bara att gå&sova, igen.. haha.

aja, ikväll ska jag&challe kolla på simpsons-filmen&käka maaassa chips&snickers. så ja, om jag hittar några batterier till kameran så kan jag kirra lite bilder också.

ha en mysig kväll sötnosar!
många pussar på er.

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0