mysdag@ moster!

hej på er. har ni haft en bra dag? min dag har iallafall varit helt kanon. jag har suttit hemma hos min moster (nästan) hela dagen&tagit det lugnt, &hon har bakat massa skit somvanligt. så nu väger jag väl 15 kilo mer än jag gjorde innan jag kom dit, ha!

aja, imorgon? vet inte riktigt om jag ska in till stan. om jag får så blir det nog så, fuck utegångsförbud alltså. aja. nu ska jag gå&ta bort sminket, sen ska jag sova. undrar om jag får några fyllesamtal inatt? igår fick jag två stycken. fast jag sov iofs, så jag svarade inte. men jag hoppas att stoffe&robban ringer inatt igen, fulla&glada. haha. ha en mysig kväll, sötnosar!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0