morgonmänniskor? ahjo..

godmorgon godmorgon. nu har jag fixat iordning mig, så nu väntar jag bara på att josse ska bli klar, sen drar vi till skolan. woo*suck*hoo.. haha, vi säger alltid samma sak kvällarna innan&på morgonen;

kvällen innan;
josse; men vi måste mötas klockan 8 vid prima!
jag; jaaaajaa...
josse; lova att du är där!
jag; men jaa!
josse; bra!

på morgonen;
jag; asså, jag vill sova lite till. kan vi mötas halv nio?
josse; då ska du vara där klockan nio! lova?
jag; jaaaa.

en stund senare;
josse; eller.. jag kommer inte hnna till klockan nio, ska vi mötas halvtio?
jag; jaaaaaaaaa! *yeey!*
josse; eller, vi möts klockan tio, då hinner jag.
jag; okejrå!
josse; eller.. vi ses halv elva istället.

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0