min telefon har gett upp tror jag..

hejsan. jag tittade litegranna på körslaget idag med familjen, första gången jag ser det. körerna var riktigt bra faktiskt. men ja, erik&magnus var nog bäst tycker jag. har ni sett programmet? har ni någon favoritkör, vem isåfall?

aja. jag känner att det är dags för mej att sova snart, börjar bli lite trött, även fast jag sov lite för länge idag. hm, strange. imorgon ska jag upp rätt tidigt, eftersom jag ska möta emil inne i stan runt tolv, så ja. jag måste gå upp tidigt så jag kan duscha, &göra allt annat som tar tid. ha..

hm, en annan liten sak. jag känner mej lite dissad faktiskt. folk typ har flippat på mej på msn för att jag inte har svarat på deras samtal eller sms. men saken är den, att jag inte har fått några samtal eller sms? eller, ja. sms har jag fått, fast inte sen 8-9tiden eller något sånt, &inte challe heller. &samtal har jag inte fått på hela dagen. lite off? dumma dumma dumma telefon. ge mej en ny!

haha, en liten grej till som jag kom på nu (ja, jag är seg..) challe fick hem någon tränings-dvd på posten. det är olika träningsgrejer, en för mulliga, en för päronformade, äppelformade, spinkiga m.m. ja, den tränade jag&challe på, kommer inte riktigt ihåg vilken av dom det var. men det var iallafall ett 20minuters pass, &herregud. det var rätt kul.. - i början! sen efter passet så var båda vi två hur anfådda somhelst, haha, fult!

aja. nu ska jag fixa iordning mej.
ha en mysig kväll! puss på er. :)

Kommentarer
Postat av: Mattea

hehe tack så mycket:)

jätte fin blogg:)

2009-01-17 @ 21:51:03
URL: http://mattea.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0