godmorgon!

hej på er! hoppas ni har sovit gott? det har jag iallafall. aja. igår var jag i stan med emil, väldigt najs. vi typ.. satt överallt, haha. började med att vi planerade att gå vilse ännu engång, men det gick fan inte. så ja, vi drog in på en siba-affär&satte oss i en soffa&kollade på en dålig film en stund. sen ja.. haha, asså. jag pallar liksom inte sitta&berätta på alla ställen som vi satt på liksom, blir nog en rätt lång lista, haaa! nejmen ah, det var mysigt iallafall. väldigt mysigt!

iallafall, nu sitter jag redo&halvt klar, ska börja jobba klockan elva, så ja. jag har ungefär en timme på mej att fixa mitt smink, sen måste jag gå. det tar en liten stund för mej att fixa mitt smink tyvärr, så jag måste nog ta&fixa det nu. sen efter jag har jobbat så ska jag sitta barnvakt, &få min lööön! juste.. by the way så tog mitt bajs comviqkompis slut idag, så ja. men mamma ska fylla på, men känn er inte dissade om ni skickar sms&jag inte kan svara.

aja, ha en bra dag sötnosar!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0