go daniel, go daniel!



ohlala. tittade lite på min allra första ''idol-kärleks'' hemsida. haha, damn. jag kommer ihåg att jag typ var besatt av honom efter han vann idol. &i skolan, jag&mina kompisar typ klippte ut bilder på varandras idoler&gav till varandra. haha, det var alla möjliga. daniel, ola svensson, danny saucedo, ashton kutcher, henrik larsson. fan, jag&mina kompisar var betsatta. haha! aja. jag kollade somsagt in lite snabbt på daniels hemsida&lyssnade på hans nya singel, som faktiskt är bra. well, i like it! det låter lika bra inspelat som det gör live, så ja.. ni får höra live :)

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0