damn!

sådärja! nu har jag kommit hem igen efter en chill jobbdag. hm, jag tänkte hela vägen hem på hur mycket jag ska sova&dega nu när jag är hemma. men icke! jag ska sitta barnvakt, haha. damn! det hade jag glömt bort, men ja. det är lika bra att få det gjort, ellerhur?

haha, fick en kommentar av Lena som vill att jag ska skriva mer om henne. så, ja. okej. jag tar åt mej av alla era råd somsagt, haha. tillochmed Lenas. så ja, ni kommer få veta lite mer om Lena - den blivande kändis-flickvännen, haha..

aja, nu ska jag gå&tycka synd om mej själv, innan jag drar till barnvakten. ha en bra kväll!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0