bättre sent än aldrig..

hej på er.. jag glömde bort att uppdatera när jag kom hem, så ja. jag gör det nu istället. jag var i stan idag, med emil. vi gjorde inte så mycket, så ja. jag fick iofs min stav bytt, så det är najs! nu kan jag käka utan att tugga på en stav som är typ fjorton mil lång.

jahaja. imorgon då? jag tror jag ska träffa emma i stan&fika eller någonting, jag vet inte riktigt. får se hur det blir med det. annars har jag inte några direkta planer. ska kanske till skolan också, om jag kommer komma upp imorgon (?) .. aja. får se hur det blir med det.

jag är inte direkt på ''blogg-humör'' justnu, men jag uppdaterar igen imorgon, eller.. ja. senare idag, det lovar jag er! ha en mysig natt.

massa pussar på er!


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0