1,2,3,4 madde är en partymyra

hejsan hejsan. imorse var jag riktigt duktig&gick upp klockan sju igen, haha. nu skryter jag igen.. aja, jag mötte upp josse vid prima runt halvnio så drog vi till skolan&räknade matte. eller, ja. jag räknade iallafall, sen satt josse&sov. ah, jag fick en fråga i matteboken som jag skulle klura ut. jag, josse&läraren klurade ut den, undrar om ni är lika smarta? kommer inte ihåg exakt vad det stog, men det var typ ''joni visade en bild på två pappor&två söner, men det är bara tre personer på bilden. hur går det till?'' eller något sånt. kan ni den vaa?

aja, jag funderar på att gå&köpa en kebab, men det är så jobbigt att gå dit, haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, två st va pappor och två st va söner

det betyder att ena pappan är son också

typ ngt sånt:)<3

2009-01-30 @ 21:36:54
Postat av: Robin

första pappans son och den sonens son! lol as lätt ju

2009-01-31 @ 01:10:09

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0