kissemjauu!

hejsanhejsan. nu har jag jobbat min första dag på praktiken, som jag inte såg fram emot alls. men det var faktiskt roligt.. :o så ja, under hela jobbdagen så drack jag en halv miljon chailatte&kraschade tallrikar, yeye! haha..

aja, sen när jag slutade, runt halv sju så drog jag hem&fixade mig. sen drog jag&challe till tåget, där toni&oskar hoppade på i sollentuna, så åkte vi in till stan. vi gjorde typ.. ingenting där? men det var mysigt. men ja. efter mycket mys&många mysiga kramar så blev klockan elva, vilket betydde att det var dags att säga hejdå, tyvärr.. men ja. jag ska träffa sötnosen imorgon igen, så jag har någonting att se fram emot liksom. :)

aja. jag ska upp om fem timmar, oh my.. så ja, nu ska jag snacka klart med min fru josefin på msn, sen ska jag gå&dejta min kudde. grr!

nattinatti.
PUSSPUSS

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0