också coooolt

hej igen! nu är jag hemma i värmen. pheew, det är sjukt kallt ute asså. sommar tack! aja, jag var i stan som jag skrev innan. det var jag challe&toni. &ja, vi gjorde inte så mycket, hängde runt lite överallt. sen åkte vi hemåt&hämtade våra pengar från annakarin, thank you! ah, sen köpte vi lite godis&busskort&shit, sen åkte vi hem&åt pizza, haha. yummie!

aja, imorgon ska jag upp tidigt. ska till brödboden halv nio&jobba till klockan tre, sen ska jag hem&fixa mig&lite senare så ska vi kolla på bio. det blir nog challe jag toni&tobbe trorjag, om inte becca&oscar hänger med.
ja, det var nog allt från mig justnu. ha en mysig kväll sötnosar.

PUSSPUSS

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0