lista

1. En dag du minns, haha. jajamensan!



2. En bild som väcker känslor, göll..



3. En plats du saknar, teneriffa för fücken säken



4. Någon du litar på,
challeballe utan skalle. <3



5. Någon du saknar, storasystrar



6. Någon som betyder mycket hihi (a)



7. Någon du tycker om, toni. :$ men jag vet inte om jag får lägga in bild, så ja. (a)



8. Någon du vill träffa,
min josefin..



9. Någon du tycker är söt, min pimpkyckling är söt..



10. Någon du tycker är snäll, lillfreja



11. Något du vill ha, min bacon tillbaka.



12. Något som får dig att gråta, haha, fobiii!



13. Dig själv nyligen



14. Dig själv för längesen haha, pinsamt.. :$



15. Dig själv som lyckligast,



16. Den du senast fick sms av, toni. men jag vet fortf inte om jag får lägga in bild på honom, så ja. jag lägger in en bild på hans lookalike, basshunter. haha. :)



17. Den du alltid har roligt med,



18. Den sista bilden på mina mottagna filer,



Kommentarer
Postat av: Bexx

gulligt :D<3333333

2009-02-24 @ 19:06:26

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0