ssssnark!

hej på er. jag är sjukt trött. jag satt vaken tills klockan blev nio, sen fixade jag kaffe&tvingade mamma upp ur sängen, så jag inte skulle vara ensam. så satt vi inne i köket&snackade, &jag la mitt huvud på köksbordet&somnade rätt ordentligt. haha, sen försökte challe väcka mig vid ett-tiden för jag skulle följa med henne&mamma till sjukan, men dom kunde inte väcka mig, så dom åkte vidare. så kom dom hem igen vid tretiden, &challe skulle fixa varm oboy till oss, haha. så skulle hon hälla upp varmvatten i min kopp, men ja. den sprack! haha, jävla skitfan.. så ja, haha, rip favoritkopp! haha..

aja, nu ska jag inte göra så mycket, jag skulle egentligen sitta barnvakt idag, men det blev inställt, så ja. blir väl att sova rätt tidigt, så jag kommer upp i bra tid imorgon när jag ska träffa toni.

PUSSPUSS

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0