sorri!

hej på er. jag har varit väldigt dålig på att uppdatera hära, men jag har inte varit hemma så mycket sen i söndags, så ja. jag kom hem igår rätt sent ifrån toni. &jag hann inte ens komma hem innan jag&mamma börja bråka. så jag pallade inte vara hemma. så jag&challe drog ner till moster&satt dära en stund. sen ringde vi min syster sandra&kollade om vi kunde sova dära, vilket vi absolut fick göra. så sandras man matte kom&hämtade oss, så åkte vi hem till henne i sigtuna. :) så vaknade jag klockan sju imorse av att leo upptäckte att vi var dära. så han stog&skrek på oss&hoppade på oss. han lät som en häst, haha.. men aja, det fick jag tåla. sen åkte vi ner till centrum&följde med sandra till tandläkaren. så ja, nu är vi hemma igen. ska strax gå&duscha&fixa. sen ska jag dra till tingsrätten klockan fyra&snacka med någon dommare, iih. jag är liiiite smårädd. men ah, han ville bara prata med mig en liten stund. så ja. aja. vad mer? .. finns inte så mycket mer att säga. eller jo, grattis till toni! :)

PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej! har läst din blogg & jag tycker att den är väldigt intressant, men en sak du borde tänka på är att designen säger mycket, tror inte att många orkar läsa när det är sån där text, det blir bara jobbigt. du borde ha som du hade förut, och sen kanske en grön bakgrund eller grå, haha .. jag klagar inte utan jag har ju läst den innan så jag vet att den är intressant och läser varje dag men gav bara ett tips!

2009-02-24 @ 11:52:20
Postat av: madde

svar: okej, tack för tipset. ska tänka ut en ny design som inte säger så mycket, haha. ;) tack föratt du läser min blogg. :)

2009-02-24 @ 21:03:52
URL: http://eenjoy.blogg.se/
Postat av: Anonym

.. ja gör det du! och jag läste förut .. eller för längesen att du skulle sluta skriva inlägg, gör inte det! jag älskar din blogg.

2009-02-27 @ 12:48:05
Postat av: Johanna

Meen tönt

2009-02-27 @ 19:57:05

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0