say whaaat?

hejsan hejsan. nu har jag kommit hem igen, jag blev kvar i stan lite längre än jag trodde. men aja, det är inget negativt. idag var jag ju i stan somsagt, med toni, oscar.  josse&frida kom lite då&då, haha. vi gjorde väl inget speciellt som ni vill läsa. vi stog på plattan ett litet tag, på donken&ja. vi var på lite olika ställen, typ. mysmys!

aja. nu ska jag ta&ta bort sminket&sova, så jag kommer upp någorlunda tidigt imorgon tills när toni kommer, om han nu kommer. :o

sov gott.
PUSSPUSS

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0