nooooooooooooooooooooooooo!

hej hej. nu har jag&josse varit nere i centrum&kirrat lite saker. jag har fått min praktikplats, tyvärr. jag har dom sämsta jobbtiderna asså, börjar klockan elva&slutar klockan sex (?) .. jag ville jobba tidigare tider, men nejnej. det gick inte.. så, ett ord; SUG! aja aja, le&va glad, lalaa. haha! aja, nu är det fixat iallafall, så nu är det bara att gå&sova tidigt ikväll i guess.

anyway, nu ska jag gå ner till centrum med challe&köpa glass, haha yummie. sen ska vi sitta barnvakt om ett litet tag, inte kå! jorå men det är helt okej.. aja, nu ska jag gå&fixa till sminket litegranna, sen drar vi.

PUSSPUSS

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0