niceprice

hej på er, sötnosar! nu har jag kommit hem igen. det var riktigt skönt ute idag faktiskt. lite kallt iofs, men inte så kallt. &så lyser solen. mysigt! aja, ruffe bjussa mig&challe på en varsin mobil, vet inte riktigt vad telefonen heter eller vad man ska säga. men ah, den är ful&bra helt enkelt.. :) aja, sen när vi hade handlat klart så åkte vi hem hit&fikade massa. ruffe hade med sig 8 semlor igen :o &sen en stooor fet äppelpaj. den ser rätt äcklig ut, men yummie! jag älskar den, haha. sitter&käkar min andra bit just nu, haha.


yummie yummie yummie!



PUSSPUSS


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0