nattinatti

hej på er. nu sitter jag här&lyssnar på freja, haha. hon typ mumlar i sömnen (?), sötnos där! &hon har tagit upp hela sängen, så ah. jag får väl sova på soffan antar jag. aja, thats life. aja, i dag var jag ju i stan. det va nice! vad finns det att säga..? vi var på plattan ett tag, jag toni josse jossan freja challe&sen kom tobbe&oscar lite senare. men ah, det var tråkigt dära, så vi drog vidare till donken&satt dära i några år. sen blev klockan elva&vi tog tåget hem.

men ja, dags att gå&sova nu tror jag, om jag ska komma upp i vettig tid imorgon, eller ja. idag dårå. som jag skrev för ett tag sen så ska jag vara med toni. :)

PUSSPUSS

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0