massa mys!

hej på er. jag kom alldeles nyss hem. först var vi ju på bio som jag skrev innan, haha. jag kommer inte ihåg namnet på filmen, men det var någon hitler-film, hm.. jag fattade inte så mycket av filmen, kanske för att vi missade början? hm.. ah, filmen började typ tjugo över nio, &vi kom in på biosalongen lite över halv tio tror jag. så vi missade litegranna dära. det tackar vi tonis frilla för! haha. tacktack! aja, när vi väl kom in på biosalongen så hade någon tagit ena våran plats, så ja. tobbe&challe tog platserna som vi hade reserverat (eller hur man nu säger?) &jag&toni drog ner två rader framför, heeeehe..

aja. när vi hade kollat klart på filmen så var klockan rätt så mycket, så ah. vi drog till tc&gick runt lite, sen åkte tobbe&toni iväg. &jag&challe åkte hem till märsta. men vi pallade inte åka hem på engång, så ah. vi drog över till moster&mös lite dära. lika mysigt som alltid. men nu är vi hemma igen iallafall. ska strax sova trorjag, så jag inte vaknar allt för sent imorgon.

PUSSPUSS SNYGGVES

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0