life is life is life is gooood!

godmorgon! idag skulle jag gå upp vid sju&göra mig iordning inför skolan, men jag vaknade för en stund sen, så ja. jag skippar det&tar det lugnt tills jag ska vara i centrum på ett café runt halv två. jag bloggade inte på hela dagen igår, sorry! men jag var hemma hos toni. &jag kom hem rätt sent&hade migrän, så ja gick&la mig på en gång.. haha, känns som att min blogg är fylld med toni :o .. men det är nice!

aja, nu ska jag ta&fixa mig, så ska jag&josse mötas vid stationen klockan tolv&fixa lite grejor, hiii!

PUSSPUSS

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0