hemma igen

hej på er fulingar! (tonis idé detdär med fulingar :o) nu har jag kommit hem ifrån toni. vi satt&kollade på några filmer tills klockan blev typ 5 eller vad den nu var, har för mig att den var något sånt. sen skulle vi försöka sova, men det gick inte. jag var för pigg, toni med tror jag. eller så höll jag bara honom vaken med mitt snack&alla mina frågor, haha. jag är elak! (a) nejmen ja, så det slutade med att jag somnade runt sju med massa loka i håret, tack toni! &ja, han somnade väl vid 7tiden någonstanns också tror jag.  &jaaaa, sen blev jag väckt av ruffe som undrade om han skulle komma&hämta mig, &det fick han väldigt gärna göra! (a) haha. så ja, han hämtade mig&toni, så släppte vi av toni i väsby&åkte hemåt. så nu sitter jag här&funderar på om jag ska äta eller sova. eller bådeoch? haha, aja..

juste, titta här



det är ju rätt bra att en&samma person kommenterar min blogg två gånger med olika namn. haha, sucker! aja, har man inget liv så har man ju inte.

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0