hej på dig.

hej på er, myspellar. haha, idag har jag jobbat igen. likadant som i fredags, en kvarts lunch, sen springa&göra massa annat i åtta timmat. heeelp! mina fötter mår inte bra, men aja. sen efter det så drog jag&satt barnvakt, annakarin kom hem en timme senare än vad hon skulle.. hon fick tå-kramp, haaaaaaaaaa? aja. haha, så kan det gå! stackars tå..

aja, påvägen hem var det mörkt/&halt, &jag vet inte riktigt huuuur många gånger jag&challe snubblade. jag höll i henne, &ja. snubblar madde, snubblar challe, så är det bara! sen blev vi attackerade av en hund, som hette teddy. haha. den va feeeeeettt stor!

aja, jag börjar jobba elva imorgon, så det kanske är dags för mig att göra mig iordning nu.

PUSSPUSS

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0