hej jag har tråkigt igen

Öppna din SMS-inkorg. Bläddra neråt 5 gånger och skriv innehållet i sms:et efter frågan. Upprepa samma sak för varje fråga.


Vad säger dina vänner om dig då du inte är i närheten?
ja jag vet de sötnos :( min frilla blev asbra ändå! hihi, nu ska jag basta med tobbe och robin :) hörs senare <33


Vad gillar folk bäst hos dig?
inget du?

Vilken raggningsreplik faller du för?
kan jag få låna ditt busskort till inatt ? <3 

Vad var det första du sa imorse?
jag får damp :(

Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
naaw :( jag vet inte hur länge :/ <33 

Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
hur gåre med toni? :) <33

Så vad säger du under förspel?
ah fan samma här, ska du in till stan idag? <3 

Och efteråt?
tack biatch :D <33 

Några år senare har ni barn. Vad är deras första ord?

har bytt nummer nu. :) <3

Nu är de tonåringar. Vad lär du dem?
vilken hora :o vad sa han då? :o

Och sista.. Vad sjunger ditt favoritband om?

didiiiiit (asså, min syster skickade ett litet miniljudklipp)


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0