fullt ös, medvetslös

hej sötnosar! efter en jobbig dag full med spring så är jag äntligen hemma igen.. jag började vid elva, med att plocka disken som var överfull, hoooohh. sen har jag gått&diggat musik nästan hela dagen, samtidigt som jag har gjort massa annat. sen vid femtiden eller vad klockan nu var så kom toni&robin förbi också, gölligt! &efter en liten stund så kom challe dit också. jag kunde inte vara så social emot dom som jag ville vara, eftersom jag hade massa skit att göra innan vi skulle stänga, men jag hann småprata lite med dom&pussa lite på toni. hihi!

aja, nu ska jag fixa lite te, sen ska jag titta på tv.

PUSSPUSS

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0