de va nais!

hej sötnosar. nu har vi kommit hem igen från toni, vi sov ju över hos honom inatt. vi åkte rätt sent igår, runt åttatiden drog vi härifrån, så vi var hos honom runt nio. vi gjorde inte så mycket typ, kollade på någon skräckfilm. fast, ah. jag missade alla läskiga scener, haha. hade lite annat för mig, lalala.. sen efter den filmen så satte dom på one tree hill eller vad det hette, så kollade vi alla sex på den. eller ah, kolla&kolla. sen blev vi trötta, så vi gick&la oss. :)

ahaja, idag då? jag&challe funtar på att dra ner till centrum&köpa lite grejor, så vi får se hur det blir med det. blir ingen sen dag för mig eftersom jag ska jobba&sitta barnvakt imorgon.

PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Alexandra "KISSIE" Nilsson

haha fjortis

2009-02-15 @ 16:12:43
URL: http://kissies.se

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0