dagens favorit, yeey!

hejsan, nu har jag suttit barnvakt&sådära. jag har sjukt ont i huvet, fan. men ah, ikväll var jag thindras favorit, haha. händer inte ofta, så ja. jag får väl ta&skryta om det så sällan det händer, right? nejmen ja, sen fyller thindras mamma år idag, hon fyller 31. :o kunde jag verkligen inte tro, absolut inte.. aja, nu ska jag ta&titta lite på playboy mansion på tv, sen har jag ingen aning om vad jag ska göra. ska ta&dejta kudden rätt tidigt ikväll, tack vare min mysiga huvudvärk.. aja, ha det mys snyggves!

PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: B L O N D I N A

sv: hehe tack ^^



haha nej, men dem börjar försvinna :)

2009-02-26 @ 09:29:13
URL: http://blondina.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0