bra jobbat!

hej på er. nu har jag&challe kommit hem ifrån centrum, sjuuuukt kallt! men aja, ska inte klaga på det. när vi kom till willys så ser vi att sophuset (?) eller vad det var har brunnit ner, haha. suck! aja, den stilen kan man ju också köra med. dom hade tydligen försökt bränna ner willys! :o inte okej.. verkligen inte, haha!

aja, nu ska jag&challe tjockisäta. jag är liteförvånad över att jag&challe ser ut som vi gör.. vi borde väga runt.. mja, vad ska man säga? 8885 kg efter allt vi käkar? haha.

PUSSPUSS

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0