bra jobbat maddefucker!

hej på er. idag stannade jag hemma ifrån jobbet, jag orkade inte. (a) haha, så ja. jag sov till klockan ett ungefär, tills mami&challe kom hem med massa mat, yummie! men ja, vi orkade inte laga mat, så vi köpte pizza. jag tror jag skippar pizzan ikväll&gör en sallad. :o oh my. vad har hänt med mig?

aja. imorgon ska jag till jobbet igen, vilket betyder att jag kommer vara död när jag väl kommer hem. börjar jobba klockan elva, har en kvarts lunch, sen slutar jag halv sju. drar direkt till stationen&sitter thindravakt med challe, &kommer hem runt nio-tiotiden. jag har nog inte gjort den bästa ''starten'' med chefen på jobbet by the way. igår när jag jobbade så stog jag&fixa med disken i köket, så hör jag ett barn som hostar nonstop. jag trodde ungen hade satt i halsen, så jag fick ut ur köket&tittade. så kommer chefen fram till mig&bär på barnet,

chefen; här är mitt barn! *stolt*
jag; naaw, vilken sötnos.
chefen; visst? fast min sötnos är lite sjuk justnu..
jag; stackars. men hon är verkligen jättesöt!
chefen; :o ! ja visst är HAN!

uwps..

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0