1,2,3,4 maddi är en partymyra

hej på er. :) jag sitter som en isbit justnu, fyfan va kallt det är ute asså! jag var uppe i valsta&träffade jossan, någon kille som jossan träffar (johan hette han trorja?), jennifer&jennifers pojkvän. blev inte så lång tid eftersom det var så kallt ute, så ja. men nu är jag iallafall hemma igen. funderar på att ta ett varmt bad, låter lite lockande faktiskt. sen ska jag gå&lägga mig rätt tidigt inatt. fullt ös imorgon! först ska jag på något socmöte klockan tio, sen ska jag&challe vara vid sollentuna tingsrätt&prata med någon åklagare. sen ska jag få en ny mobil (yeey!), sen ska jag förmodligen hem till toni. :) nej, nu ska jag nog faktiskt ta ett varmt bad&läsa lite skvallertidningar, höhö!

PUSSPUSS

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0