You'll be the prince and I'll be the princess.

Har inte kunnat uppdatera förrän nu, förlåt för det. Igår så satt jag somsagt barnvakt, från halv nio till halv tolv. Efter det så åkte jag till brottby, där älskling var hos Robin. Två timmar lång resa mitt i natten, lite småläskigt faktiskt. Men jag överlevde iallafall, och blev mötte inte på någon man i vita byxor i skogen iallafall. När jag var vid skogen där Robin bor så kom älskling och mötte mig. Och tur är det, för jag har lovat mig själv att aldrig mer gå igenom dendär skogen ensam. Never ever! Nåja, när jag kom hem till Robin så sov han redan, så jag och älskling mös ner oss till en film. Riktigt mysigt!

Sen imorse så så skulle vi egentligen ha gått upp vid 9tiden, eller någonting sånt har jag för mig. Men vi sov vidare till runt 12 eller någonting sånt, oops. Sen åkte vi in mot stan och kollade på bio. Min överdrivet snälla älskling betalade biljetterna. I will make it up to you babe! Vi kollade på avatar och en julsaga.

Sen så träffade jag Josse och hennes pojkvän Lao när jag kom tillbaka till märsta. Vi snackade massor, somvanligt, det var mysigt. Jag känner att jag och Josse måste stämma mer träffar vid dom gröna bänkarna. Det är iofs vårat måste-träffas-och-snacka-så-fort-som-möjligt-ställe, men endå liksom. Är alltid trevligt att träffa henne, så jaa.

Men nu blir inlägget hur långt somhelst, så den som orkar läsa det ska få en medalj av mig, hihi. Nu ska jag lägga mig i sängen och försöka sova. Har haft sjukt ont i ryggen och i magen idag, och det har gjort att jag inte har varit på världens bästa humör direkt. Nåja, ska försöka sova med det iallafall, funkar det inte så funkar det inte.
Nattinatti!



Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0