Sitter i bibblan

Jag, Emelie och Challe sitter nu i skolan. Vi kom i tid, precis som jag trodde. Och jag var så stolt, tills vi fick reda på att bildläraren är sjuk, som vanligt.. Så nu ska vi sitta här en timma och göra ingenting. Trevligt trevligt, jag som hade kunnat ligga i min mysiga säng extra länge och värmt mig. Nejdå, jag ska sitta i skolan och uggla..

Nåja, det händer ju alltid saker i skolan, och det är här som jag har roligast, så ska inte klaga. Efter skolan ska jag möta min älskling i sollentuna, sen drar vi hem till honom. Men det skrev jag iofs igår. "Favorit i repris", men han har iallafall laddat ner någon julfilm som vi ska kolla på. Mysigt värre! :)

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0