Sagan om mitt stackars hår, haha.

Inte konstigt att mitt hår mår så dåligt, jag tänkte inte på hur mycket jag har färgat det innan jag såg bilder. Inte alls konstigt varför mitt långa hår blev så slitet och kort. Kolla bara:



Här var ett litet tag innan jag började färga från svart.
Då ville jag göra en stor förändring, och bli blondin.
Och ja, som ni ser så är mitt hår långt, fint och tjockt.



Efter jag färgade några gånger så såg det ut såhär,
pissgult helt enkelt. Inte fint någonstanns. Så jag fortsatte!



Det slutade med att jag färgade håret alldeles för många gånger,
på alldeles för lite tid. Så kvalitén på mitt hår var som gummi.
Inte snyggt någonstanns.



Det tog inte lång tid innan jag färgade håret ljusbrunt igen.
Men det blev inte så som jag ville ha det,
utan mitt hår blev.. Ja, grönt. Haha. Aldrig blev det bra!



Efter ett litet tag så kunde jag färga håret igen.
Då tvekade jag inte ens, utan tog en svart hårfärg,
som jag vet att håret mår bättre av.


Haha, det var den intressanta historien om mitt hår. You like it? Nej men, jag hade ingenting annat för mig, så ja. Då kan man sitta och skriva en lång berättelse om sitt hår liksom.. (Y)


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0