Några sanningar om mig.

Tänkte berätta lite saker som du kanske inte visste om mig? ;>

- Jag sov med lampan tänd i 4 dagar efter jag såg på paranormal activity. Yes, så lättskrämd är jag!
- Om jag är ute när jag är kissnödig tar jag alltid av mig en sko, varför vet jag inte. Har blivit lite av en vana.
- Jag kan vara rätt duktig på att gå i sömnen. Senast gick jag och hämtade ena köksstol-dynan och la den bakom soffan.
- Jag var en toffel mot min lillasyster när jag var liten. Jag var nästan rädd för henne, haha. Jag lät henne tillochmed hoppa på mitt huvud så jag tappa några tänder. :(
(mjölktänder som tur är!)
- Jag är riiiiktigt dålig på att säga nej.

Sådär sådär. Det bjuder jag på, eenjoy! :) Nu ska jag, Emelie och Challe ut på promenad.


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0