Mysigaste!

Nu är jag hemma igen, usch vad kallt det är ute. Hursomhelst, jag har haft det jättemysigt med Toni! Jag mötte honom igår natt i karlberg. Vi skulle åka till spånga, men åkte en station för långt. Så vi fick stå och frysa i tjugo minuter eller vad det nu var, tills tåget kom. En tågtur och en långpromenad senare så var vi hemma hos Toni. Vi tog en dusch och så, sen var klockan typ fyra. Så vi somnade sött.

Sen idag så har vi degat i sängen typ hela dagen. Vi såg filmen Happy feet, sjukt söt film. Sen vid åtta eller någonting så gjorde vi oss iordning. Jag skulle hemåt, och Toni skulle till Tobbe. Så vi åkte till sollentuna och sa hejdå. Sen gick min väska sönder idag också, riktigt bra skit. Ska se om mamsen kan laga den. Hon är bra på sånt. Hursomhelst så sitter jag och lyssnar på Ola - Sky's the limit, sjukt nice låt.

PUSS!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0