Morrn!

Nu har jag seriöst dragit mig själv upp ur sängen, haha. Jag skulle utan tvekan kunna sova i några timmar till, men nix. Jag måste förresten ha sovit huuuur djupt somhelst inatt, eftersom jag har haft telefonen precis bredvid kudden, som jag brukar. Men endå så har jag missat 14 samtal från älskling, uups. Jag förstår inte hur jag lyckas, jag har världens högsta och mest irriterande ringsignal och grejer, haha.

Nåja, nu ska jag ta och fixa en toast, sen ska jag ringa och kolla om älskling är vaken. ♥




Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0