Lite småtrött liksom.

Sjukt jobbigt. Jag har varit pigg enda fram tills nu, nu börjar jag bli trött. Men om jag går och lägger mig nu så är det totalkört att jag kommer upp i tid till skolan imorgon. Det kan jag ju glömma på engång. Jag får helt enkelt stanna uppe. Tänkte fixa iordning en toast och lite chaite, om jag orkar. Känns som jag ska somna närsomhelst. Men nix, jag ska hålla mig vaken. Jag ska, ska, ska!

Hursomhelst så sitter jag och småpratar lite med Nino och Julle på msn. Julle sa nyss att han har en av sina låtar på youtube, så den lägger jag in hära. Weei!



Brynto ft Julle Lever i psykos


Kommentarer
Postat av: Julle

Älskar dig storesyrran <3

2009-12-21 @ 02:13:31

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0