Intressant va?

Hej cuties! Nu är jag hemma i värmen igen, eller ja. Det är sjukt kallt i mitt rum, men inte lika kallt som det är ute, som tur är.

Jag glömde att blogga igår när jag kom hem. Men jag orkade inte, så jag kan ta det nu. Jag åkte hem till min älskling, så kollade vi på någon julfilm. Jag slumrade till lite då och då, haha. Men jag hängde endå med i filmen, så jag kan inte ha slumrat (eller säger man småsovit?) så mycket iallafall. Hursomhelst, efter filmen så mös vi lite mera. Sen gick han till datan ett litet tag och jag kollade på tv. Typiskt nog missade jag Jerry Springer, just my luck, haha. Men sen kollade vi på Tila Tequila, och så masserade vi varandra och lite sånt. :)

Idag så har jag varit i skolan. Det var chill, precis som det brukar vara. Fick sluta en lektion tidigare också, varför vet jag inte. Men ja, efter skolan så åkte jag till stationen och mötte mamma och Challe. Vi åkte till min syster Sandra i sigtuna och käkade mat och lite sånt mys dära. Sen skulle jag och Toni ha träffats och kollat när några uppträder vid kungsträdgården. Men jag stog vid busshållsplatsen i över en halvtimme, och väntade på två bussar. Ingen utav dom dök upp, så jag blev rätt irriterad. Men jag och Toni bestämde att vi ses så snart som möjligt och hittar på någonting. :)

Det var lite snabbt om mina två dagar serrni. Nu sitter jag by the way och snackar på msn med Danne, en snubbe i skolan. Han sitter och småskryter lite om sin musik, haha. Men i framtiden ska jag bli kändare än.. Britney, vänta bara! :>

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0