I got the power.

Satt nyss och kollade på en film, lite småläskig sådära. Och när den var slut så kollade jag på Jerry Springer, på tv400. Så sjukt program så det finns inte alltså.

Jaja, hur somhelst så har jag litegranna att göra innan jag ska sova, och jag hade planerat att gå och dejta kudden så tidigt som möjligt ikväll. Jag hade tänkt ta ett varmt mysigt bad och efter det plugga lite so till omprovet på torsdag (som tydligen inte var idag, jippijag!). Men så kom jag på, varför inte göra det samtidigt? TADAAA! Inte illa tänkt alltså, haha.

Haha, åh vad min blogg är dålig. Vaaaaaad ska jag göra?



Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg in mer musik , du har grym musiksmak ! (a)

2009-12-03 @ 22:23:22

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0