Hemma igen

Nu är jag hemma igen, det var rätt mycket folk inne i stan idag. Sista-minuten-handlare antar jag. Jag träffade älskling vid tc, så följde jag med honom och handlade julklappar till hans familj. Efter det så drog vi tills kungshallen eller vad det nu heter, för baby va hungrig. Så han käkade och lite så, sen så fick jag julklapp av älskling också. Ett asfint halsband. :$ Jag lägger in bild på det sen, måste visa Den är assöt!

Nu väntar jag på att mamma och Challe ska komma hem ifrån stinsen. Dom är och storhandlar. Jag väntar på min maaaat. Eller ja, förhoppningsvis så har dom köpt med sig mat till mig. Nu är dom utanför och vill ha bärhjälp. Laater! ♥


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0