Fullt ös.

De senaste dagarna har gått alldeles för snabbt. Kommer knappt ihåg vad som har hänt sen jag skrev sist, så. Ja, kan ju ta det jag minns. Igår träffade jag Toni i sollentuna ett tag, vi stog och mös ett tag, sen åkte vi hemåt. När jag kom hem så hade jag och min mamma ett prat, usch på det samtalet. Tänker inte ta upp det. Men efter jag hade pratat med mamma och sådär så ringde jag Toni. Och han lugnade ner mig massor. Min fina älskling! <3

Idag har jag bara haft en lektion. Jag, Emelie och Challe kollade på julshowen också, vi kollade faktiskt två gånger. Det var inte vanlig lucia-grejs, utan dom hade gjort rockversion, riktigt coolt faktiskt! På lunchen var det hamburgare, och jag och Challe hade mat-tävling igen. Vi åt så vi nästan sprack, haha. Tre hamburgare var, inte illa.

Sen ikväll skulle jag ha följt med Challe och Mattias på någon fest, men Challe åkte ensam. Jag är inte det minsta taggad.



Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0