Even the best fall down sometimes

Jag har mer eller mindre gett upp bloggandet. Börjar bli rätt trist efter hela tiden som jag har bloggat. Fast, endå så vill jag inte ta bort bloggen, eller sluta skriva. Så den får stanna kvar. Kan vara kul att kolla bloggen om några år, och minnas alla saker som man har gjort liksom.

Idag, eller ja. Igår så var jag i skolan. Kan ju först och främst skryta lite.. Jag fick tillbaka mitt svenska-arbete, och jag hade VG+. Yeah! Sen rullade hela skoldagen på bra. Sista lektionen satt jag och skrattade så mycket att jag grät och grejer. Så kul hade jag det! Fast jag är rätt lättroad, så jag har oftast roligt. Efter skolan så åkte jag, Challe och Emelie med Ruffe till arlanda och käkade på donken, sen kollade vi runt lite på arlanda stad och så. Sen åkte vi alla hemåt till mig, så började jag fixa mig, och sen åkte jag till Toni. Vi hade 9 månader igår, så vi låg och mös lite till Jerry Springer, haha. Romantic! ;>

Jag känner att allting börjar bli kaos just nu. Usch, inte roligt alls alltså..



Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0