Lång natt

Fortfarande vaken, usch vilken lång natt alltså.. Jag tror seriöst att jag har hunnit kolla igenom alla bloggar som finns, haha. Jag ska strax gå och göra lite mera te tror jag, eller kanske lite kaffe? Sjukt äckligt, men då håller jag mig vaken. Fast, då måste jag trixa med kaffe-grej-maskinen (för trött för att komma ihåg vad det heter..), för jag vettefan hur den funkar alltså, åhh!

Nej, nu ska jag gå och lära mig hur maskinen funkar, samtidigt ska jag kolla runt lite bland mina kläder och se vad jag ska ha på mig idag i skolan. Får bli något varmt och mysigt!

PUSS!


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0