Vinterkyla

Hejsan hejsan. Nu är jag hemma igen, äntligen. Nu först börjar snön komma igång. Både bra och dåligt. Ingen riktig julaftons-känsla utan snö liksom. Men det är så sjukt kallt! Jag skulle behöva ett varmt bad just nu, så jag blir lite varm. Men, jag orkar inte, och jag är inte riktigt säker på när vi ska hem till Emelie heller. Hon fyller år idag, så jag och Challe är bjudna hem till henne på fikagrejs, asmys. :)

Åh, är sjukt avundsjuk på Toni också. Han fick helkroppsmassage idag. Ge mig! Nej, jag får helt enkelt ta och.. Massera mig själv eller något, haha, åh va fult det skulle se ut alltså. Nej, ska sluta skriva massa onödigt nu. Nu ska jag ta och äta lite ostbågar och dricka julmust till det, yummmmie!




Grattis baby! <3


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0