Mysig kväll hos Emelie

Nu är jag hemma igen. Var jättejättemysigt hos Emelie! När jag och Challe kom dit så satte vi oss och fikade. Det var några i Emelies familj också, dom var supertrevliga. När vi hade fikat och så så skickade Toni ett sms och sa att han var påväg. Gullig överraskning. :) Så han kom till märsta, och vi mötte upp honom vid busshållsplatsen. Sen gick vi hem till Emelie igen och kollade på tv och mös. Ja, denhär kvällen har varit riktigt mysig.

Och imorgon så ska jag och Toni hem till honom efter han har slutat jobba och så. Så tills dess ska han ha laddat ner en film som vi ska kolla på. Mysigt mysigt!



Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0