Back on track

Åh, så sämst. Jag som skulle bli bättre på uppdateringen, oops.. Hursomhelst, jag har legat och försökt sova i sängen i typ en timme, men det går inte. Har pratat med älskling tre gånger, så det gjorde mig pigg. Så ja, nu är jag uppe helt enkelt.
Jag ska ta och sminka mig och sådära, sen ska jag dra ner till centrum. Måste ha julmust, värsta suget alltså, haha.

Nåja, jag kommer inte ihåg allt jag har gjort sen jag skrev sist, men igår så var jag och mamsen i sigtuna hos min syster. Hon har så stora värkar, så hon föder närsomhelst. Så vi tog med oss Leo hit, så vi ska ha honom här tills på torsdag. Sen så fick jag låna hennes telefon också, tills Matte (hennes man) har lärt sig sin iphone, då ska jag få hans andra. Pheeew, i need it! Assnällt. :)
Sen åkte jag och träffade jag älskling, Tobbe pch Orras i stan. Efter det så kom jag hem och käkade pizza, yummmmmie!



Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0