10 kg fetare.

Hejsan hejsan. Nu är jag hemma igen. Jag har varit i sigtuna idag och firat julen hos min storasyster, asmysigt var det. Hela dagen har varit grymt mysig, och jag har ätit så mycket att jag tror jag kommer spricka. Och by the way så blev jag riktigt överraskad imorse. Jag vaknade vid tio av att min mobil ringde, och det var min pappa. Kunde jag aldrig gissa på, ha.. Men han ringde iallafall, gulligt av honom.

Hursomhelst, nu ska jag lägga mig och slöa framför tvn ett tag. Sen blir det sängen som gäller för min del.



Här är förresten det söta halsbandet som jag fick av älskling.
Inte så bra bild, men den får duga, hihi. ♥


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0