You make me feel good

Ursäkta för inlägget under. Hade lite trouble med Challe, men det löste sig efter en liten stund, hihi. Är inte meningen att såna inlägg ska dyka upp. Men mitt humör svänger lite åt alla håll ibland, och då kan jag inte kontrollera mig. Hihi.. Älskling ringde och frågade om jag menade honom. Inte för att jag fattar varför det skulle handla om honom, men så var det inte iallafall.. :o

Aja, imorgon ska jag och Challe kanske sitta barnvakt. Beror på Anna-Karins fot, om hon pallar ha träningen eller inte. Så vi får se hur det blir med det.. Sen kanske jag ska träffa älskling en stund inne i stan, hoppas på det. Aja, nu är klockan way för mycket. Dags att sleepa! Fan vad jag har börjat snacka svengelska?

Aja, natti natti på er!



Cha, den bjuder jag på.

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0