Wakie pakie

Vi är jag wakie. Shit vilken lång tid det tog för mig att komma hem igår alltså, fyfan. Aldrig mer östermalm.. Nejmen, bussen som skulle gå till märsta från T-centralen stannade vid rotebro av någon konstig anledning, så åkte jag buss till någonstanns i väsby. Sen så letde jag mig till stationen, så fick jag skjuts hem därifrån. Kom hem vid.. Lite efter fyra har jag för mig att klockan var. Så jag fick ett samtal av älskling, preciiiis när jag hade kommit hem. Efter det gick jag och la mig. Annars så var det rätt chill igår. Jag diggar lägenheten som Mackan bodde i, asnaaiz!

Kommentarer
Postat av: linneaH

kika gärna in på min blogg och fråga vad du vill i frågestunden! :)

2009-08-02 @ 15:29:19
URL: http://snigaln.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0