Sooo long

Godmorgon. Jag har preis tagit en dusch, så nu evt jag inte vad som kommer hända. Sandra kommer hem ifrån sjukhuset i eftermiddag och hämtar Leo, så det kommer bli tyst och tråkigt. Åh gud.. Snart börjar skolan, och jag vill verkligen inte bara sitta hemma som jag gör dom sista dagarna. Men vi får se hur det blir. Mamma sa när jag gick upp att hon ville snacka med mig senare när Leo har åkt. Läskigt! Jag hatar är hon säger så, sen när man frågar henne vad det handlar om så säger hon ''deeeet får du se seeeen''.. Fuck! Aja, nu ska jag smsa vidare med Josefin.

Laaater!


Kommentarer
Postat av: Anonym

är du typ en tönt ? för du skiver som töntar gör looooooooser

2009-08-14 @ 18:35:37
Postat av: madilen

somfan att jag är! är du en såndära feg jävel som inte vågar stå för vem du är? :)

2009-08-14 @ 18:54:01
URL: http://eenjoy.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0